• WIKILOC UES





  • Inscripcions activitats


  • Calendari de Activitats

    Dilluns
    Dimarts
    Dimecres
    Dijous
    Divendres
    Dissabte
    Diumenge
    0 activitats,
    2 activitats,
    Xerrades obertes sobre temes de muntanya.- El canvi climàtic a les glaceres dels Pirineus
    2 activitats,
    0 activitats,
    1 activitat,
    3 activitats,
    Muntanya.- Circuit de la Serra d’Ensija: Gallina Pelada, Creu de Ferro i Serrat Voltor
    Escola de muntanya.- Curs d’esquí de muntanya Nivell 1
    POSPOSADA Esquí de muntanya.- Petit Peric, Mortiers i Vall de Galba
    4 activitats,
    Curses d’Orientació.- Trail-O
    0 activitats,
    0 activitats,
    1 activitat,
    1 activitat,
    Projecció.- Confiança Cega
    0 activitats,
    1 activitat,
    1 activitat,
    Marxa Nòrdica Inclusiva.- Sortida a l’Estació d’esquí de Tuixent
    2 activitats,
    Xerrades obertes sobre temes de muntanya.- El material de muntanya de segona mà com a alternativa sostenible i de qualitat
    0 activitats,
    1 activitat,
    Caminades Slow
    Caminades Slow
    1 activitat,
    Natura.- Aigua i Sabó
    2 activitats,
    Muntanya.- Roc d’Aude
    Senders.- Súria- Mare de Déu de Viladelleva
    1 activitat,
    Esquí de muntanya.- Volta Aspres de Banyells, Sorteny (2.698 m)
    0 activitats,
    0 activitats,
    3 activitats,
    Vídeo.- Cicle força Itàlia. 1a sessió
    1 activitat,
    Caminades Slow
    Caminades Slow
    0 activitats,
    0 activitats,
    2 activitats,
    Natura.- La millor ratafia del món
    0 activitats,
    2 activitats,
    Xerrades obertes sobre temes de muntanya.- Elements d’interès fora dels camins montserratins habituals
    2 activitats,
    Vídeo.- Cicle força Itàlia. 2a sessió
    2 activitats,
    Caminades Slow
    Caminades Slow
    1 activitat,
    2 activitats,
    Muntanya.- Llacs Bulloses
    3 activitats,
Home / Esquí / Esquí de Muntanya / Esquí de muntanya – Tossa Pelada des de Tuixent

Esquí de muntanya – Tossa Pelada des de Tuixent

Descripció: Sortida d’iniciació d’un dia al cim de la Tossa Pelada des de l’Estació d’esquí nòrdic de Tuixent,:  amb neu continua des del cotxe pujarem en direcció sud pel tallafocs fins al final d’aquest. Remuntarem per un bosc fins a tornar a trobar la pista de fons a Prat Llong (vistes al Pedraforca) i ens situem a la base d’un bosc més espès que hem de creuar sempre en direcció sud. Sortim del bosc i ja només queden els darrers metres fins al cim per la carena.

Desnivell: ± 500 m

Dificultat: ME-S2

Com arribar

Hora i lloc de trobada: 9:30 Bar El Jardí de Sant Llorenç de Morunys

Trobada prèvia a la UES el dijous 31/1/19 a les 19hores

 Mapa Alpina, Vall de Lord

WIKILOC: https://ca.wikiloc.com/rutes-esqui-de-muntanya/la-tossa-pelada-des-de-tuixent-la-vansa-31779276

Programa:

Aparcarem al pàrquing superior de l’estació, agafem el forfait d’esquí de muntanya per 4€ que ens permet fer ús de les pistes.

Pujarem en direcció sud pel tallafocs fins al final d’aquest. Remuntarem per un bosc fins a tornar a trobar la pista de fons a Prat Llong (vistes al Pedraforca) i ens situem a la base d’un bosc més espès que hem de creuar sempre en direcció sud. Sortim del bosc i ja només queden els darrers metres fins al cim per la carena.

Optatiu: si hi ha ganes, es pot arribar al Pedró dels 4 batlles.

De tornada, si les condicions ho permeten, baixarem per ruta alternativa, o bé tornarem per la mateixa ruta que de pujada.

Aspectes tècnics: Itinerari que no presenta grans dificultats, pensat per iniciació.

Material necessari indispensable : Arva, pala, sonda, frontal, ganivetes, esquis, pells, bastons.

Material aconsellable(roba d’abric, farmaciola, manta tèrmica, menjar, beguda)

Públic al què va dirigida: Esquiadors novells.  Els pendents en general són amples i sense complicacions (S2-ME).

Riscos generals a muntanya:  Tingeu en compte la meteo i el BPA. Feu seguiment durant la setmana de l’evolució del temps i de les nevades.

http://www.icgc.cat/Ciutada/Explora-Catalunya/Allaus/Butlleti-de-Perill-d-Allaus-BPA

Riscos particulars de la sortida: sortida amb alguns punts exposats a allaus. Extremeu precaucions al punt de recepció de canals i a colls i carenes si hi ha cornises i plaques de vent.

Tot participant haurà de signar un document on declaren que coneix els riscos generals de les activitats que es desenvolupen al medi natural i que ha estat informat de tots els riscos específics d’aquesta activitat concreta i que els accepta voluntàriament, comprometent-se a col·laborar activament en el bon funcionament de l’actvitat.

Inscripcions: a secretaria fins dijous dia 31 o per telèfon al 93 725 87 12.
Places: 13
Preu: socis 1€, no socis i socis web 5€