• WIKILOC UES





  • Inscripcions activitats


  • Calendari de Activitats

Carregant Activitats

« Totes les Activitats

  • Aquest activitat ja ha passat.

Càpsula formativa.- Què és un Rogaine?

09/10/2024 --19:00 - 20:30

Càpsula formativa adreçada a persones que no han participat mai en una cursa d’orientació i que volen saber el seu funcionament en modalitat ‘Rogaine’. També poden assistir-hi persones que hagin participat en alguna cursa d’orientació però desitgin aclarir alguns conceptes. Adreçada especialment a aquelles persones que tenen prevista participar en la propera Rogaine del Vallès que tindrà lloc el 20 d’octubre a Sant Qurize del Vallès.

El Rogaine és una modalitat esportiva de les curses d’orientació en què els participants han de desplaçar-se a peu, amb l’objectiu d’aconseguir la màxima puntuació passant  pels controls en un temps màxim i un ordre lliure. No tots els controls valen els mateixos punts, això dependrà de la dificultat física i/o tècnica per trobar-los.

Tractarem els següents punts:

  • Què són les curses d’orientació? Modalitats
  • Mapes d’orientació
  • Simbologia bàsica dels mapes d’orientació
  • Elements de control
  • Què cal tenir en compte en les primeres curses

Per fer-ho utilitzarem els mapes de Sant Quirze del Vallès.

A més, des del 12 de setembre i fins el 20 d’octubre hi haurà actiu un entrenament virtual en format rogaine de dues hores a Sant Quirze que pot servir per aprendre i entrenar.

A càrrec de Ricard Masferrer, responsable de la secció d’orientació de la UES.

De 19 a 20:30 h, aula de formació. Gratuït, però cal inscripció prèvia

Mostra els detalls

Data:
09/10/2024
Hora:
19:00 - 20:30
Categories d'Activitat:
, , ,