• WIKILOC UES





  • Inscripcions activitats


  • Calendari de Activitats

    Dilluns
    Dimarts
    Dimecres
    Dijous
    Divendres
    Dissabte
    Diumenge
    0 activitats,
    2 activitats,
    Xerrades obertes sobre temes de muntanya.- El canvi climàtic a les glaceres dels Pirineus
    2 activitats,
    0 activitats,
    1 activitat,
    3 activitats,
    Muntanya.- Circuit de la Serra d’Ensija: Gallina Pelada, Creu de Ferro i Serrat Voltor
    Escola de muntanya.- Curs d’esquí de muntanya Nivell 1
    POSPOSADA Esquí de muntanya.- Petit Peric, Mortiers i Vall de Galba
    4 activitats,
    Curses d’Orientació.- Trail-O
    0 activitats,
    0 activitats,
    1 activitat,
    1 activitat,
    Projecció.- Confiança Cega
    0 activitats,
    1 activitat,
    1 activitat,
    Marxa Nòrdica Inclusiva.- Sortida a l’Estació d’esquí de Tuixent
    2 activitats,
    Xerrades obertes sobre temes de muntanya.- El material de muntanya de segona mà com a alternativa sostenible i de qualitat
    0 activitats,
    1 activitat,
    Caminades Slow
    Caminades Slow
    1 activitat,
    Natura.- Aigua i Sabó
    2 activitats,
    Muntanya.- Roc d’Aude
    Senders.- Súria- Mare de Déu de Viladelleva
    1 activitat,
    Esquí de muntanya.- Volta Aspres de Banyells, Sorteny (2.698 m)
    0 activitats,
    0 activitats,
    3 activitats,
    Vídeo.- Cicle força Itàlia. 1a sessió
    1 activitat,
    Caminades Slow
    Caminades Slow
    0 activitats,
    0 activitats,
    2 activitats,
    Natura.- La millor ratafia del món
    0 activitats,
    2 activitats,
    Xerrades obertes sobre temes de muntanya.- Elements d’interès fora dels camins montserratins habituals
    2 activitats,
    Vídeo.- Cicle força Itàlia. 2a sessió
    2 activitats,
    Caminades Slow
    Caminades Slow
    1 activitat,
    2 activitats,
    3 activitats,
Home / Orientació / Curses d’orientació: Crida de voluntaris Trail-O.

Curses d’orientació: Crida de voluntaris Trail-O.

El proper 1 de febrer la secció de curses d’orientació conjuntament amb la Federació Catalana d’aquest esport (FCOC) organitza una diada de Trail-O, una competició esportiva de recent creació i poc coneguda.

La Trail-O és un esport inclusiu ja que el poden practicar persones amb mobilitat reduïda. De què es tracta? Amb un mapa es realitza un recorregut amb unes “estacions” on el participant ha de decidir quina de les quatre o cinc fites que veu des de l’estació és la correcta, segons la descripció que té en el mapa que porta. Les fites són uns prismes de tela de color blanc i taronja. El guanyador és el participant que aconsegueix més encerts. El temps emprat en la decisió només s’utilitza per resoldre possibles empats.

En concret seran tres competicions: dues al matí al Parc de Catalunya i una a la tarda al Parc de Gambús. Per tal de poder-ho organitzar es necessiten voluntaris i voluntàries per vigilar les fites mentre es realitza la competició.

L’horari del matí seria de 8:30 a 14:00 hores i a la tarda de 15:00 a 18:00 hores, però si us cal un horari diferent ho podríem ajustar en funció de la vostra disponibilitat i de les nostres necessitats.

Trobareu tota la informació a la següent web o podeu enviar un correu a orientacio@ues.cat on us aclarirem qualsevol dubte que tingueu, i on podeu confirmar que voleu ser voluntaris i voluntàries.