Carregant Activitats

« Totes les Activitats

  • Aquest activitat ja ha passat.

Xerrades obertes sobre temes de muntanya.- El material de muntanya de segona mà com a alternativa sostenible i de qualitat

10/02

Cicle del 1r trimestre de 2026

El material de muntanya de segona mà com a alternativa sostenible i de qualitat, a càrrec d’Àlex Guimerà, Chief Technology Officer i Albert Gómez de Tip Top Mountain.

Tip Top Mountain és una app que promociona la compravenda del material de muntanya de segona mà. A la xerrada explicaran com valorar-ne l’estat, quins avantatges té respecte al material nou i com fomentar la confiança dins la comunitat muntanyenca.

A les 19h per ZOOM.

Cal inscripció prèvia si es vol rebre per correu electrònic l’enllaç de totes les sessions programades del cicle del 1r trimestre 2026 (s’envia el dilluns previ a cada sessió.)

Enllaç de connexió per aquesta sessió:

Tema: Xerrades de muntanya, 10/02
Únase a la reunión de Zoom
https://us06web.zoom.us/j/89681509445?pwd=gYuDNWP3hrCL2QLbxZrHsjyfxvBK6i.1

ID de reunión: 896 8150 9445
Código de acceso: 252631

 

Mostra els detalls

  • Data: 10/02
  • Categoria d'Activitat: