• WIKILOC UES





  • Inscripcions activitats


  • Calendari de Activitats

    Dilluns
    Dimarts
    Dimecres
    Dijous
    Divendres
    Dissabte
    Diumenge
    2 activitats,
    Espeleologia.- Curset de Nivell 2 d’Espeleologia (posposat)
    3 activitats,
    Xerrades obertes sobre temes de muntanya.- K2; massa alt pels nostres somnis
    4 activitats,
    Vídeo.- Premis Miquel Fàbregues de reportatges i documentals. 5a sessió
    4 activitats,
    Projeccions i xerrades de muntanya (amb veu de dona).- Obrint Camí. Kangtega 84
    Caminades Slow
    Caminades Slow
    2 activitats,
    Camina pel TDAH-Sabadell 360, col·laboració
    1 activitat,
    0 activitats,
    1 activitat,
    2 activitats,
    Caminades Slow
    Caminades Slow
    Projeccions i xerrades de muntanya (amb veu de dona).- “Pioneras de la montaña”
    1 activitat,
    2 activitats,
    Muntanya.- Serra de Montsant. Priorat
    1 activitat,
    0 activitats,
    3 activitats,
    Senders.- Montsec
    Xerrades obertes sobre temes de muntanya.- Com preparar excursions amb la intel·ligència artificial. 10 casos d’ús.
    1 activitat,
    2 activitats,
    Projeccions i xerrades de muntanya.- Groenlandia, 50 anys
    0 activitats,
    2 activitats,
    Espeleologia.- Espeleo descoberta – Coves del Mamut
    2 activitats,
    Natura.- La màgia de Savassona i Casserres
    0 activitats,
    1 activitat,
    2 activitats,
    Les excursions del dimecres.- Capafonts
    1 activitat,
    Presentació del llibre COLLSACABRA [Una biografia], de Blanca Busquets
    0 activitats,
    3 activitats,
    Muntanya.- Turó de Burriac (322 m). MARESME
    Natura.- Montserrat: Aigua, coves i història mil·lenària
    2 activitats,
    Senders.- de mar i muntanya: de Calella de Palafrugell a Palamós
    0 activitats,
    2 activitats,
    Caminades Saludables +60, tot el dia.- Estany de Graugés i Sant Vicenç d’Obiols
    Xerrades oberte sobre temes de muntanya.- Les libèl·lules, un baròmetre del canvi climàtic als Parcs Nacionals
    1 activitat,
    Scrabble partida duplicada
    2 activitats,
    Natura.- La Matagalls – Montserrat poc a poc, xerrada introducció
    0 activitats,
    1 activitat,
    3 activitats,
    CROSS DELS ESQUIADORS Cursa popular i caminada de marxa nòrdica amb La Marató

Carregant Activitats

« Totes les Activitats

  • Aquest activitat ja ha passat.

Presentació del llibre COLLSACABRA [Una biografia], de Blanca Busquets

20/11

A les 19 h, a la sala d’actes. Gratuït

Hi ha muntanyes que es trepitgen i muntanyes que es viuen. El massís del Collsacabra és d’aquestes darreres. Amb la seva escriptura personal i evocadora, Blanca Busquets ens convida a sobrevolar aquest paisatge tan singular —de cingleres abruptes i boscos fondals, de masies solitàries i pobles amb ànima— per descobrir-ne no només la forma, sinó també la vida.

És el retrat íntim d’un territori que respira història, literatura, natura i memòria col·lectiva. Collsacabra[Una biografia] és un llibre que és, alhora, declaració d’amor i exercici de mirada, per fer del Collsacabra no només un lloc al mapa, sinó un paisatge interior.

Blanca Busquets i Oliu (Barcelona, 1961), és escriptora, guionista i filòloga catalana. La lletra escrita ha marcat la seva vida. Als dotze anys va escriure el seu primer conte i, des d’aleshores, escriure es va convertir en l’eix central de la seva vida. Ha publicat diverses novel·les i els seus llibres han estat traduïts al castellà, l’italià, l’alemany, el rus, el noruec, el polonès, el francès, l’anglès i l’albanès. Va guanyar el premi Llibreter 2011. Com a guionista, treballa des del 1986 a les emissores de Catalunya Ràdio. Viu a cavall de Barcelona i Cantonigrós, d’on és la seva família materna, i sempre que pot recorre a peu els camps, els boscos i els cingles del Collsacabra.

Collsacabra [Una biografia] és el tercer títol de la nova col·lecció Fontalba Símbol Editors, de biografies de muntanyes. Es tracta d’un seguit de títols on autors de reconegut prestigi i trajectòria ens ofereixen la seva visió més personal d’alguna muntanya del nostre país amb la qual ells hi tenen una relació especial. Un sobrevol literari per les muntanyes més característiques de Catalunya. Els dos primers títols de la col·lecció, son els volums corresponents a Sant Llorenç del Munt, del que n’és autor l’escriptor Vicenç Villatoro, i que ens presentarà el llibre el dijous 4 de desembre; i el Cadí, d’Albert Villaró. 

Mostra els detalls